Вплив змін до наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури № 647 “Про затвердження Порядку проведення комплексу діагностичних, ремонтних та реєстраційних операцій…” на ринок залізничних вантажних перевезень

Сообщение от vertik
Категория:

Олег Бурлаченко
генеральний директор ТОВ «Транспортно-експедиторська компанія «ВЕРТИКАЛЬ» 

Зміни в наказі АТ “Укрзалізниця” № 647 щодо подальшого використання “подовжених” вагонів, а саме розблокування термінів експлуатації вантажних вагонів, що були подовжені до появи наказу № 647, не суттєво, але все ж таки, негативно вплинуть на ринок залізничних вантажних перевезень найближчим часом.
Не суттєво, тому що за період блокування лише незначна частина вагонів, згідно з наказом, була виведена з експлуатації і вона не може впливати на ринок перевезень.
Негативно, тому що в поточний період повномасштабної війни дуже скоротилася вантажна база. І є тенденція до ще більшого сталого скорочення (зменшення видобутку вугілля і руди, зменшення площі під засіви зернових, ускладнений збут продукції, через блокування кордонів). Виробництво нових вагонів плюс постійна кількість робочого парку з «подовженими» вагонами, при зменшенні вантажопотоку, не дає змоги власнику вагонів отримати необхідну рентабельність для окупності і реінвестування в побудову нових вагонів для оновлення вагонного парку.

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ДЛЯ RAIL.INSIDER https://www.railinsider.com.ua/povernennia-podovzhenykh-vahoniv-dumky-uchasnykiv-rynku-zaliznychnykh-vantazhnykh-perevezen/

Русский