Держрегуляторслужба відмовилася погоджувати підвищення вантажних залізничних тарифів на 25%

Опубліковано vertik
Категорія:

gos-vagonyДержавна регуляторна служба України відмовилася узгоджувати проект наказу Мінінфраструктури, який передбачає здійснення з лютого 2017 року індексації тарифів на перевезення вантажів у межах країни на 25%, і вирішила створити спільну з бізнесом робочу групу для визначення компромісної ставки підвищення. Про це повідомила журналістам голова Держрегуляторслужби Ксенія Ляпіна після обговорення у відомстві проекту за участю представників бізнесу, МІУ та Укрзалізниці, передає Інтерфакс-Україна.

«Ми зараз не погоджуємо цей проект, але й не гарантуємо бізнесу жодних мораторіїв на підвищення тарифів. Першим завданням комісії, до якої увійдуть представники ринку, буде знаходження компромісного варіанта підвищення тарифів, оскільки проект наказу, який ми розглядаємо, не є передбачуваним, обґрунтованим, і не відповідає принципам державної регуляторної політики. Однак, напевно, підвищення буде, тому що результат дискусії показує, що взагалі без індексації тарифу цього року не обійтися», — сказала вона у четвер.

Ляпіна додала, що тривалішим завданням цієї робочої групи буде розробка нормативно-правового регулювання тарифів на майбутнє. «Друге завдання, яке має бути виконане цього року, – запропонувати нормативно-правове регулювання. Щоб ці тарифи методологічно могли бути розраховані на кілька років уперед, щоб можна було відповідно до цієї методології прогнозувати показники і для УЗ, і для бізнесу», — зазначила вона.

Під час обговорення представники бізнесу розкритикували проект підвищення, пояснивши, що це рішення негативно вплине як на саму УЗ, як зменшення обсягів перевезень, так і на всю економіку України. Вони виступили за посилення прозорості у витрачанні коштів ПАТ, підвищення ефективності роботи компанії та за раціональне використання наявних коштів.

Українська