Розщеплення вантажопотоку
160 млн тонн – вантажна база залізничних перевезень в Україні у першому півріччі 2016 року. На їх перевезенні УЗ заробила 25,6 млрд. грн. Вантажі ГМК (47%) та зернові (8%) формують основу вантажної бази.
160 млн тонн – вантажна база залізничних перевезень в Україні у першому півріччі 2016 року. На їх перевезенні УЗ заробила 25,6 млрд. грн. Вантажі ГМК (47%) та зернові (8%) формують основу вантажної бази.
Розвинена транспортна галузь дає значні переваги економіці. Як не парадоксально, але для розвитку портів нам потрібно насамперед розвивати залізницю. Ефективність роботи зернових терміналів у портах визначається безліччю факторів, один з них.
Логічно — Україна знаходиться на третьому місці у світі з експорту зернових, і це, якщо вважати ЄС як країну, а якщо розділити його на окремі держави — то й зовсім на другому. При…
Немає на світі нічого більш чарівного, ніж красиво візуалізована статистика. Лондонська компанія Kiln, наприклад, створила вичерпну анімовану карту торгової морської навігації (щоправда, лише за 2012 рік), ґрунтуючись на матеріалах Енергетичного інституту Університетського лондонського коледжу. На цій карті…
Сьогодні, 19 серпня, компанія «ПроАгро» проводить аграрну конференцію «Транспортна логістика та склад», де найкращі фахівці країни діляться своїм баченням ситуації на ринку аграрних перевезень України та пропонують шляхи її оптимізації. Виступ Тетяни Лимар…
Вперше за тривалий час в Україні оголошено обмеження на відвантаження зернових залізничних транспортів у напрямку морського порту. Згідно з інформацією, розміщеною на сайті ПАТ «УЗ», на період 11-13 серпня запроваджується конвенція на відвантаження зернових, зернобобових...
В Україні — золота пора збирання врожаю. А з її початком знову постала проблема логістики зібраного зерна. Чим перевозити коли вагони в дефіциті, а на дорогах встановлений ваговий контроль для великовантажного автотранспорту AgroPortal.ua.
Ситуацію в українській зерновій логістиці найбільш яскраво можна описати одним професійним анекдотом: Потрапили до пекла король, бізнесмен і логіст. Виходить чорт, каже: "Ви маєте право на один дзвінок, але за нього доведеться платити".
Здавати в оренду прибуткові портові активи за прикладом ІМТП зазнає збитків державі, — експерт Нарощувати потужності перевалки українським портам, віддаючи державні причали та термінальні комплекси в оренду приватним інвесторам, немає сенсу. Така думка…